Navigare
Home > Luxury Goods & Fashion > Cătălin Botezatu lansează Viggo

Cătălin Botezatu lansează Viggo

Cătălin Botezatu și Ionuţ Marin lansează un brand nou de haine bărbătești, Viggo, la prestigiosul târg de modă Pitt Uomo de la Florența, târgul care dă ora exactă în materie de vestimentaţie masculină de peste 40 de ani. Peste 1000 de brand-uri din toată lumea sunt prezente aici, cei mai bine îmbrăcați masculi de pe întreg mapamondul pot fi admirați la tot pasul, toate publicațiile de modă masculine și stil relatează depre acest eveniment.

“Am ales să lansăm Viggo la Pitti Uomo pentru că este cel mai important eveniment de modă masculină din lume. Este un brand nou, care beneficiază de cei peste opt ani de experiența pe care îi avem în spate în domeniul modei masculine și succesul brand-urilor anterioare, know how-ul dobândit de-a lungul timpului și experiența în retail. Buna noastră relație de colaborare cu cele mai renumite brand-uri internaționale de țesături (Dormeuil, Cerutti, Vitale Barberis, Holland & Sherry, Reda, Lanificio TALLIA Di Delfino și mulți alții), faptul că avem un parteneriat serios și de durată ne ajută să avem cel mai bun raport calitate – preț de pe piața internă și internațională.

Mergem pe construcția tradițională a costumului, care este impecabilă. Este cel mai calitativ sacou, plastronul este de la umăr până sub buzunar, el se prinde atât de materialul exterior precum și de cel interior pentru a-i putea permite o mișcare ușoară între cele două straturi, este format din elemente naturale, o pâslă specială realizată din păr de cal și păr de cămilă. Asta îi permite sacoului să respire. Full canvas este un lucru destul de rar. În ziua de azi foarte puține branduri mai apelează la acest tip de construcție. Plastronul îi oferă sacoului full canvas longevitate. Ne mândrim că Viggo este un brand premium și ne mândrim cu faptul că acest brand are o colaborare foarte strânsă cu cele mai bune fabrici de textile din Italia și România, așa că poate concura oricând cu marile brand-uri cu istorie și notorietate importantă pe piață”, a declarat Ionuț Marin, CEO-ul companiei.

Cătălin Botezatu este partener în acest proiect ambițios, în dezvoltarea lui atât la nivel intern cât și internațional: “Viggo este pentru bărbatul care dorește să aibă emoția pe care ti-o dă o haină de calitate în tendințe, emoția pe care unii clienți au pierdut-o cu timpul din cauza faptului că pe piață există colecții stas. Viggo vine să te incite să faci cumpărături chiar dacă ai garderoba plină. Avem în spate experiența, dar și echipa de oameni cu serioase cunoștințe în domeniu, oferim cele mai bune sfaturi de stil, astfel incât să aducem plus valoare fiecărei ținute.”

Lasă un răspuns

Top
Comunicare, Online Marketing & Web Development       ||       Contact & Publicitate UPCLASS